آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

ندای منقم حسین(ع)

5 ندای حسینیِ آقایم وقتی ظهور کند انشالله:

1. اَلا یا اَهلَ العالَم اَنَا الاِمام القائِم

(آگاه باشید ای جهانیان که منم امام قائم).

2. اَلا یا اَهلَ العالَم اَنَا الصَّمصامُ المُنتَقِم   

(آگاه باشید ای اهل عالم که منم شمشیر انتقام گیرنده).

3. اَلا یا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِی الحُسَین قَتَلُوهُ عَطشاناً   

(بیدار باشید ای اهل جهان که جدّ من حسین را تشنه کام کشتند).

4. الا یا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِی الحُسَین طَرَحُوهُ عُریاناً   

( بیدار باشید ای اهل عالم که جد من حسین را برهنه روی خاک افکندند).

5. اَلا یا اَهلَ العالَم اِنَّ جَدِی الحُسَین سَحَقُوهُ عُدواناً   

( آگاه باشید ای جهانیان که حق جد من حسین را از روی کینه توزی پایمال کردن).

 (الزام الناصب ، ج 2 ، ص 282)

نظرات 2 + ارسال نظر
مجیدتفاخ 9 آذر 1391 ساعت 03:00

دلم دوباره ببین که شده پریشانت
عزیز فاطمه ای جان من به قربانت
برای روز ظهورت، برای آمدنت
چقدر مانده که کامل شوند یارانت؟
بگو چگونه بیایم چگونه آقا جان
به جستجوی تو و خیمه و بیابانت
به که قسم بخورم بی تو من کم آوردم
بس است این همه دوری بس است هجرانت
تو را قسم به صبوری قلب منتظران
عزیز فاطمه برگرد سوی کنعانت
عدالت علوی تو خواب این شهر استفدای آن لبه ی ذوالفقار برانت
اگر چه لایق احسان تو نبودم من
همیشه شامل من بوده است احسانت
از این حجاب پر از ابر آسمان، آخرظهور می کند آن روی ماه پنهانت

مجیدتفاخ 9 آذر 1391 ساعت 03:02

به امید حضورش صلوات
واقعا وبلاگ بسیار زیباییست

اللهم صلی علی محمد و آل محمد. ممنون از نظرات دلگرم کننده تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد