آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

دانلود کلیپ امام زمان (عج) از علی فانی 

نظرات 5 + ارسال نظر
....... 27 خرداد 1392 ساعت 00:12

واقعا زیباست

سلامت باشید

انسان 29 خرداد 1392 ساعت 08:51

سلام راست می گن مدیر وبلاگ خواهران؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال ببخشید من فکر می کردم برادران اگه شوخی ، چیزی کردم ببخشید نمی دونستم!

سلام علیکم. ما هم اگه شوخی کردیم ببخشید.
دانشگاه ما (علوم پزشکی یزد) هیچ آقایی در گروه مهدویت نداره. اگر میتونید کمک کنید بخش آقایون رو راه بندازیم و یا ایده ای دارید حتما بگید. اگه کسی در این دانشگاه کار رو شروع کنه به معنای واقعی "السابقون" حساب میشه!
در پروژه ره انتظار تقریبا هیچ کاری توسط آقایون انجام نشد غیر از یکسری کار جزئی.
خواهران خدا قوت . :)

س.د 30 خرداد 1392 ساعت 20:19

کلا دم خواهران گرم

سلامت باشید

سپیده 2 تیر 1392 ساعت 21:08

عیدتون مبارک
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام. بر شما هم مبارک باشه

ریحانه 28 تیر 1392 ساعت 12:57

سلام
من کلیپ رو دانلود میکنم امافایلش باز نمیشه؟؟
مشکل از کجاست؟؟
.
.
یازهرا

سلام. مجدد امتحان کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد