آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

این مشکل خداس!

 گاهی اینقد مشغلم زیاد میشه که سرتاسر وجودم پر میشه از استرس. انگار میخکوب میشم و نمیتونم کاری بکنم...

راه های مختلفی رو برای کم کردن استرس امتحان کردم کارایی مثل نفس عمیق کشیدن،تا 10 شمردن یا کارایی مثل فشار دادن یک شیء!!  اما هیچ کدوم نتیجه نداد. تا اینکه بالاخره یه راهکار عالی پیدا کردم! 

زمانیکه پر از استرس کارای نکرده هستی یا اینکه میترسی کارا خوب پیش نره، یه دیوار پیدا کن و پشتتو تکیه بده بهش...  به آسمون نگاه کن و تو دلت آروم بگو:

"بل الله مولاکم و هو خیر الناصرین"

و بعد لذت ببر از اینکه کسی هست تا همه کارارو درست کنه..

من که خیلی راحت میشم. انگار من فقط باید کارو انجام بدم بقیش به من هیچ ربطی نداره. این مشکل خداس پس لازم نیس غصه بخورم یا استرس بگیرم!

نظرات 4 + ارسال نظر
هاجر 5 دی 1391 ساعت 18:53

سلام جالب بود...
چرا صفحه رو عوض کردی؟
از عزا در اومدیم؟؟؟

سلام. نه عزیزم! خواستم تنوع بشه. اگه میخوای همونو میذارم. شما امر کن!

reyhan 7 دی 1391 ساعت 11:41 http://cherthireyhoon.blogsky.com/

چه جالب
یادم پیمونه
مرسی سر زدی

هاجر 7 دی 1391 ساعت 15:49

نه عزیز جان همش قشنگه فرقی نمیکنه!!!

سپیده 22 فروردین 1392 ساعت 23:43

خوب بابا شما درستونو خونده بودین اگه قراره مثل من بخونین که تکیه بدین و این جمله رو بگین بدتر می شه امام زمانم می گن شما این درسو بیوفتی حساب کار دستت میاد متحول می شی برات بهتره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد