آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام

یا اهل الهدی اجتمعوا

آقای خوبم سلام ...

سلام بر تو ؛تویی که در هیاهوی غربت ثانیه ها دلواپس منی .

سلام بر  تو که بر بلندای عرش تکیه داده ای و نگاهت نگران فرش نشینان است افسوس که به آتش کشیده شدن خورشید در غروب جمعه  به  یادم می آورد که این هفته هم نیامدی ...

مدتی بود   که تنهایی مثل پیله ای پروانه دلم را گوشه  نشین کرده بود .ز دیوانه وار در پی هاله ای از امید در به در کوچه های نگاه این و آن بودم .و تو خوب می دانستی تمام سرمایه از  دست رفته ی زندگانیم در تو،تنها در تو خلاصه می شود.

افسوس که سفره دلم هر جایی شده بود و فراموش کرده بودم مصداق مثال پیامبر برای اصحابش که فرمود :"امام زمان شما مثل پرنده ای که برای جوجه هایش بیقراری می کند برای شما بیقرار است " ، تو بودی!

پیمانه گدایی محبت در دست ،در معبر مردمانی می نشستم که دولتمندان فقیر بودند و یادم رفته بود دنیا از جام محبت توست که چنین سرریز است.

دردولتی که پادشاهی اش در دست توست ،ایمان دارم که تعبیری برای ناامیدی نیست .

مهربانم ؛

 کاش در قنوت نماز نیمه شبهایت قلب شکسته ام میهمان حلقه دستان تو باشد...

از کودکی شنیدم که می آیی آن زمان گمان می کردم فردا خواهی آمد .فردا  و فرداهای دیگر آمد تا به امروز رسیدم و هنوز نیامده ای.

 می ترسم آقا ...

آن زمانی بیایی که غبار خاک چشمان گناهکارم را گرفته باشد .فردا بیاید تو  هم بیایی اما من رفته باشم.قطار زندگیم می رود ،   تند و با شتاب

 و در هر ایستگاهی منتظرم تا تو سوار شوی دریغ در میان مسافرانی که سوار و پیاده می شوند...

نگاه همه آشناست جز نگاه تو .

از کدامین بلندای به من می نگری گفته بودم سخت است برای من دیدن همه و ندیدن تو...

باور  نمیکنی از سالنامه زندگانیم سوال کن...

                چند روز در میان شلوغی ها تنها بودم؟! 

                                 می آیی می دانم، می آیی شاید در ایستگاه بعدی

                                                                       تو نیز مثل من چشم انتظاری...

نظرات 2 + ارسال نظر

7.407407346599996.1471261326 سلام
از وب زیبایت دیدن کردم عنوان خوبی برایش انتخاب کرده ای همین عنوان باعث جلب توجه ام در لیست وب های بروز شده بود و مرا به وب شمـــــــا کشاند امیدوارم موفـــــــق باشی و اما . . . ـ

برای شما نرم افزاری دارم فوق العاده

در این نرم افزار فوق العاده
شما تنها با 5 هزار تومان
صاحب یک تلویزیون آنلاین میشوید
بدون نیاز به کارت TV و آنتن
میتوانید تمام شبکه های تلویزیونی شامل
شبکه یک
شبکه دو
شبکه 3
شبکه چهار
شبکه تهران
شبکه خبر
شبکه آموزش
شبکه قرآن
و تمامی شبکه های استانی شامل
شبکه اترک (خراسان شمالی)
شبکه اشراق(زنجان)
شبکه اصفهان
شبکه آذربایجان غربی
شبکه آفتاب(مرکزی)
شبکه باران(گیلان)
شبکه خراسان رضوی
شبکه خوزستان
شبکه سبلان(اردبیل)
شبکه سهند(تبریز)
شبکه سینا(همدان)
شبکه طبرستان(ساری)
شبکه فارس(شیراز)
شبکه هامون(زاهدان)
و شبکه های بین المللی شامل:
شبکه جام جم1
شبکه جام جم2
شبکه جام جم3
شبکهPRESS TV
شبکه سحر1
شبکه سحر2
و همچنین پخش مستقیم از حرم ائمه معصوم شامل:
حرم امیر المومنین علی (ع) نجف اشرف
حرم امام حسین (ع) کربلا
حرمین کاظمین
حرم امام رضا (ع) {روشه منوره-صحن جمهوری و صحن انقلاب }
حرم حضریت عباس (ع) کربلا
و تمامی فرکانس های موج های رادیوئی شامل:
رادیو سراسری
رادیو فرهنگ
رادیو ورزش
رادیو جوان
رادیو پیام
رادیو قرآن
رادیو تهران
رادیو سلامت
رادیو گفتگو
رادیو معرف
رادیو تجارت
رادیو آوا
رادیو گلها
رادیو مردم
رادیو درویش
را به صورت آنلاین از طریق خطوط اینترنت
و بدون نیاز به کارت TV و آنتن
با کیفیت دیجیتال (بدون نویز و برفک)
مشاهد بفرمائید
قیمت این نرم افزار استثنائی و منحصر بفرد ما
فقط و فقط 5 هزار تومان است
همینک با 5000 تومان صاحب یک تلویزیون کامل و پیشرفته در
کامپیوتر شخصیتان شوید
این نرم افزار به صورت آنلاین در تمام ایران و جهان کاربرد دارد
و دارای قابلیت تمام صفحه و کوچک نمائی میباشد

جهت خرید به وبم بیائید
منتظر قدومتان هستم

زهرا 24 فروردین 1390 ساعت 23:15

سلام .خسته نباشید.امیدوارم موفق باشید
امیدوارم کلاس های این جلسه تون هم مثل جلسه اول پربار و خوب باشه
منتظر پیام های بعدی من باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد